Chatbot EMA
4 zdařilé

ICT v předškolním edukačním procesu

Autor
Jana Vaňková
Datum vložení
4. 12. 2018
8 0 6
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

hra
ICT
logika
matematika
pexeso
počítání
zvukové hry

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Jana Vaňková
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 07. 02. 2012
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: předškolní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Michaela Záhumenská 7.2.2012

Komentář

Nelze než souhlasit ICT prostě do předškolního vzdělávání patří, ať chceme nebo ne.

Jana Petrů 7.2.2012

Komentář


Dovolím si nesouhlasit. Je to stále věc osobní volby. Ne nutnost.

Bc. Michael Novotný 21.8.2012

Komentář

Obávám se, že patřím spíše k ICT skeptikům, co se týče PV. Určitě existuje mnoho kvalitních didaktických her a programů vhodných pro děti předškolního věku, nicméně děti po příchodu z mateřské školy v drtivé většině nedělají nic jiného, než že hrají různé hry /ať již vhodné nebo nevhodné k jejich věku/. Didaktické hry, které jim pak jsou nabídnuty v MŠ jsou pro ně nezajímavé. Další hledisko je kvantitativní vybavenost tříd. Pokud budou na třídě pouze dva nebo tři PC, budou vznikat akorád mezi dětmi konflikty, kdo zrovna má jít na řadu. Jsou dle mého názoru odvětví lidské činnosti, které se hodí spíše na základní školu. Mezi ně patří ICT, ale třeby také výuka cizího jazyka. Dodávám, že zde prezentuji pouze svůj subjektivní názor.

Iveta Burešová 21.8.2012

Komentář

Plně souhlasím s Michalem Novotným.

Bc. Michael Novotný 3.3.2013

Komentář

Téma ICT v MŠ je a asi bude názorově bipolární jako jsou třeba názory na výuku cizích jazyků v mateřských školách. Nicméně oceňuji obhájce kontroverzních témat pokud mají, jako v tomto případě, pádné argumenty.

Ondřej Neumajer 3.3.2013

Komentář

Téma ICT v MŠ je a asi bude názorově bipolární


Zkusme si přečíst tento komentář za tři roky a dost pravděpovodbně zjistíme, že už toto téma nijak zvláště bipolární nebude. Za pět let se pak už budeme pousmívat, že se dříve někdo pozastavoval nad tím, že by ve školkách technologie neměly být. Tedy, za předpokladu, že státní MŠ přežijí.


ON