ICT v předškolním edukačním procesu
využito ve
výuce
Anotace
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Základní atributy materiálu
- Autor: Jana Vaňková
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 07. 02. 2012
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: předškolní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Komentář
Nelze než souhlasit ICT prostě do předškolního vzdělávání patří, ať chceme nebo ne.
Komentář
Dovolím si nesouhlasit. Je to stále věc osobní volby. Ne nutnost.
Komentář
Obávám se, že patřím spíše k ICT skeptikům, co se týče PV. Určitě existuje mnoho kvalitních didaktických her a programů vhodných pro děti předškolního věku, nicméně děti po příchodu z mateřské školy v drtivé většině nedělají nic jiného, než že hrají různé hry /ať již vhodné nebo nevhodné k jejich věku/. Didaktické hry, které jim pak jsou nabídnuty v MŠ jsou pro ně nezajímavé. Další hledisko je kvantitativní vybavenost tříd. Pokud budou na třídě pouze dva nebo tři PC, budou vznikat akorád mezi dětmi konflikty, kdo zrovna má jít na řadu. Jsou dle mého názoru odvětví lidské činnosti, které se hodí spíše na základní školu. Mezi ně patří ICT, ale třeby také výuka cizího jazyka. Dodávám, že zde prezentuji pouze svůj subjektivní názor.
Komentář
Plně souhlasím s Michalem Novotným.
Komentář
Téma ICT v MŠ je a asi bude názorově bipolární jako jsou třeba názory na výuku cizích jazyků v mateřských školách. Nicméně oceňuji obhájce kontroverzních témat pokud mají, jako v tomto případě, pádné argumenty.
Komentář
Téma ICT v MŠ je a asi bude názorově bipolární
Zkusme si přečíst tento komentář za tři roky a dost pravděpovodbně zjistíme, že už toto téma nijak zvláště bipolární nebude. Za pět let se pak už budeme pousmívat, že se dříve někdo pozastavoval nad tím, že by ve školkách technologie neměly být. Tedy, za předpokladu, že státní MŠ přežijí.
ON
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.