Glosa k významu finanční gramotnosti v každodenním životě – spot
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Stať ukazuje na význam finanční gramotnosti v praktickém životě, objasňuje rozdíl mezi spotřebou, úsporami a investicemi a upozorňuje na úskalí plynoucí z nesprávného pochopení jejich podstaty při ekonomickém rozhodování.
Stať ukazuje na význam finanční gramotnosti v praktickém životě, objasňuje rozdíl mezi spotřebou, úsporami a investicemi a upozorňuje na úskalí plynoucí z nesprávného pochopení jejich podstaty při ekonomickém rozhodování.
finanční gramotnost
investice
spotřeba
úspory
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Milena Tichá
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 06. 10. 2011
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Mgr. Zdeněk Sotolář
6.10.2011
Komentář
Vida, terminologická smršť. Gramotnost peněžní, cenová, rozpočtová... Možná se nadějeme také gramotnosti dřepové,kotoulové a výmykové.
Jana Petrů
9.10.2011
Komentář
Paní Tichá, Váš článek mě potěšil, protože přesně s tímto obsahem začínáme v úvodu do hospodářské matematiky (v 6. třídě). Když jsem si článek četla, napadlo mě, jak je to jednoduché a proč to nechápou ti, kteří řídí naši ekonomiku. A představte si, že dnes o tom mluvil v OVM prof. Stiglitz, nositel Nobelovy ceny za ekonomii. A tak mě napadlo, jestli byste kopii článku nechtěla zaslat na ministerstvo financí. Vždyť tam přece musí pochopit to, co chápe žák ZŠ. Nebo ne?
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.