Výuka dějepisu podle návrhu alternativní verze vzdělávacího obor
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Příspěvek komentuje ověřování Návrhu alternativní verze vzdělávacího oboru dějepis v RVP pro čtyřleté gymnázium a vyšší stupeň víceletého gymnázia (didaktická inovace dějepisného kurikula) na Gymnáziu Hladnov v Ostravě. Vzhledem k tomu, že ověřování dosud proběhlo v prvním ročníku a dále bude probíhat v navazujících ročnících, nabízí konkrétní výsledky a doporučení jak v oblasti didakticko-metodické, tak teoretické. Cílem ověřování by mělo být nabídnutí validní a realizovatelné alternativy k současnému pojetí dějepisného vzdělávání na gymnáziích.
Příspěvek komentuje ověřování Návrhu alternativní verze vzdělávacího oboru dějepis v RVP pro čtyřleté gymnázium a vyšší stupeň víceletého gymnázia (didaktická inovace dějepisného kurikula) na Gymnáziu Hladnov v Ostravě. Vzhledem k tomu, že ověřování dosud proběhlo v prvním ročníku a dále bude probíhat v navazujících ročnících, nabízí konkrétní výsledky a doporučení jak v oblasti didakticko-metodické, tak teoretické. Cílem ověřování by mělo být nabídnutí validní a realizovatelné alternativy k současnému pojetí dějepisného vzdělávání na gymnáziích.
alternativní formy
dějepisné vzdělávání
moderní výuka dějepisu
úprava RVP
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Martin Vonášek
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 26. 07. 2011
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.