Chatbot EMA
3 dobré

Struktura obyvatelstva Afriky

Autor
Mgr. Ivana Zábranská
Datum vložení
22. 3. 2018
82 2 0
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
2
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
3 dobré
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

Afrika
jazyková rodina
jazyková skupina
jazyky
obyvatelstvo
populace

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
2
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
3 dobré
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
2
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
3 dobré
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Barbora Čistecká 4.3.2021
  • Hodnocení zdroje:
Příliš stručné, úlohy spíše monotónní, nejednoznačné zadání
Komentář

Díky PL žáci rozčlení Afriku na základě etnického a jazykového složení, ale chybí větší přesah do rozvoje geografického myšlení, příp. řešení problémů, jak je napsáno v cíli PL.

Martin Vondrášek 5.3.2021
  • Hodnocení zdroje:
vyplnením pracovního listu nesplním uvedený očekávaný výstup
v pracovním listu se vyskytuje pouze jedna monotónní činnost
Komentář

S ohledem na téma pracovního listu bych nevolil jalo hlavní očekávaný výstup:
"používá dostupné kartografické produkty a další geografické zdroje dat a informací v tištěné i elektronické podobě pro řešení geografických problémů", protože v pracovním listu nevidím nastolení žádného geografického problému.
Jako hlavní očekávaný výstup bych raději volil:
"analyzuje hlavní rasová, etnická, jazyková, náboženská, kulturní a politická specifika s ohledem na
způsob života a životní úroveň v kulturních regionech světa"
Především bych však volil jiný způsob zpracování (střídání činností, využití kritického mylšení) a uvedl bych nějaké příklady referátů, takhle netuším, s jakými znalostmi má žák list vyplňpvat.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Mgr. Ivana Zábranská
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
  • Datum vzniku: 16. 09. 2010
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: pracovní list
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay