Struktura obyvatelstva Afriky
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
Pracovní list, který člení obyvatelstvo Afriky podle populací, jazyků, náboženství. Žáci doplňují text za pomoci referátů a tematických map v atlasu světa, zakreslují jazykové členění do mapky.
Pracovní list, který člení obyvatelstvo Afriky podle populací, jazyků, náboženství. Žáci doplňují text za pomoci referátů a tematických map v atlasu světa, zakreslují jazykové členění do mapky.
Afrika
jazyková rodina
jazyková skupina
jazyky
obyvatelstvo
populace
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
2
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
2
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
2
Základní atributy materiálu
- Autor: Mgr. Ivana Zábranská
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
- Datum vzniku: 16. 09. 2010
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: pracovní list
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.
Díky PL žáci rozčlení Afriku na základě etnického a jazykového složení, ale chybí větší přesah do rozvoje geografického myšlení, příp. řešení problémů, jak je napsáno v cíli PL.
v pracovním listu se vyskytuje pouze jedna monotónní činnost
S ohledem na téma pracovního listu bych nevolil jalo hlavní očekávaný výstup:
"používá dostupné kartografické produkty a další geografické zdroje dat a informací v tištěné i elektronické podobě pro řešení geografických problémů", protože v pracovním listu nevidím nastolení žádného geografického problému.
Jako hlavní očekávaný výstup bych raději volil:
"analyzuje hlavní rasová, etnická, jazyková, náboženská, kulturní a politická specifika s ohledem na
způsob života a životní úroveň v kulturních regionech světa"
Především bych však volil jiný způsob zpracování (střídání činností, využití kritického mylšení) a uvedl bych nějaké příklady referátů, takhle netuším, s jakými znalostmi má žák list vyplňpvat.