Chatbot EMA
3 dobré

Myšlenkové mapy v edukačním procesu

Autor
Michal Černý
Datum vložení
4. 12. 2018
2 0 5
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
3 dobré
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

didaktika
mysl
myšlení
myšlenková mapa
myšlenkové mapy
osobnostní rozvoj
učení

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
3 dobré
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
3 dobré
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Michal Černý
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 16. 09. 2011
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Martin Rusek 16.9.2011

Komentář

Pane kolego, děkuji za Váš inspirativní příspěvek. této problematice jsme se s pár dalšími věnovali před měsícem na blogu. škoda, že Váš příspěvek nereflektuje některé z myšlenek v příspěvcích nebo komentářích. Ve Vašem příspěvku mi chybí vymezení rozdílu pojmová mapa a myšlenková mapa. Zvláště ve školním prostředí je tento rozdíl značný, a to nejen z hlediska hodnocení, ale i z hlediska psaní poznámek touto formou.

Josef Chmel 16.9.2011

Komentář

Rovněž zdarma http://vue.tufts.edu/ Jednoduché, nelimitující, s možností vnořování. Ale jen Anglicky.


Myslím, že myšlenková mapa je nástroj pro vyjádření myšlenky autora, tudíž bez restrikcí.


Pokud je potřeba vyjádřit myšlenky definovaně, je třeba použít nástroje z rodiny UML.

Ivan Ryant 16.9.2011

Komentář

Pane Rusku, mohl byste prosím upřesnit, kde na blogu?


Asi by bylo vhodné doplnit, že Monika Černá a Michal Černý napsali o myšlenkových mapách již jeden článek http://clanky.rvp.cz/clanek/c/Z/13181/7-tipu-jak-pouzit-myslenkove-mapy.html/ - oba články spolu souvisí, každý se zaměřuje na něco trochu jiného. V diskusi k prvnímu článku jsem se snažil zmapovat meze, které tento užitečný nástroj nedokáže překročit. Myslím si, že takové vymezení chybí i v druhém článku. Na lécích taky máte napsané jak indikace, tak kontraindikace. Oba články jsou bohužel jednostranně zaujaté a tím i zavádějící.

Martin Rusek 18.9.2011

Komentář

Jde o blog ttady na metodickém portálu - blogy.rvp.cz

Ivan Ryant 18.9.2011

Komentář

Díky pane Rusku, ten blog je fakt dost zajímavý.