Úvod do metodiky výuky hry na elektrofonickou kytaru
využito ve
výuce

Anotace
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Základní atributy materiálu
- Autor: Marek Šimůnek
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 28. 07. 2011
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní umělecké vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay

Komentář
Úvod do metodiky výuky hry na elktrofonickou kytaru . Tento článek se zabývá rozborem a úvahou o hudbě ve všeobecném srovnání s vývojem dějin. Dobové události od Pravěku do současnosti dávají možnost rozvíjet a vytvářet nejen dějiny , ale i kulturní tradice a umělecké styly. V příspěvku se autor věnuje seznámení s různými hudebními směry, vlastnostmi, tónovým,interpretačním a komunikačním systémem.
Autor článku v úvodní vstupní úvaze rozděluje hudbu podle základních vlastností- výška, čas, délka trvání, dynamika, barva. Tońový systém srovnává podle spontánní, progranové interpretace a hudební komunikace.
Srovnání vnímat rozdělení tónů a půltónů lidským sluchem nebo zahrát na nástroj......můžeme si položít otázku ,zda každý člověk má stejné schopnosti vnímat hudební zvuky- tóny , její vlastnosti-----zahrát na určitý nástroj nebo musí být obdařen nadáním a zručností....nejdokonalejší hudební nástroj je samozřejmě lidský hlas
Přehled a stručný vývoj evropské hudby ( pravěk - novověk), schopnost vyjadřování pocitů samostatně čí skupinově ,přijímání nových myšlenkových postupů (spojení polyfonické), volnost projevu (interpretace a vnímání hudby - to vše souvisí s rozvojem technicko průmyslové revoluce . .Postupně vznikají nejen nové hudební formy a žánry .ale taky nové nástroje např. elektrické (kytara, baskytara, bicí souprava, klávesy. vocál) ,zvukový záznam.
Každá metodika hry na nástroj vyžaduje individuální přístup .podle možností a schopností studenta. Každý interpret přenáší svůj hudební projev na posluchače a je opět vnímán subjektivním , individuálním způsobem v daném čase a prostředí.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.