Jeskyně
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
Cílem bloku je seznámit žáky s geologickou činností Země, konkrétně s útvarem takto vzniklým – jeskyní. Žáci by měli získat základní informace o prostředí v jeskyni a okolí. Měli by se seznámit s klíčovými pojmy, které se týkají jeskyně, zapamatovat si je. Poznají také související geologickou činnost – vyvěrání léčivých pramenů (využití pro zdraví člověka). Žákům je nabídnuta výuka jak v prostředí školní třídy, tak také výuka formou exkurze.
Cílem bloku je seznámit žáky s geologickou činností Země, konkrétně s útvarem takto vzniklým – jeskyní. Žáci by měli získat základní informace o prostředí v jeskyni a okolí. Měli by se seznámit s klíčovými pojmy, které se týkají jeskyně, zapamatovat si je. Poznají také související geologickou činnost – vyvěrání léčivých pramenů (využití pro zdraví člověka). Žákům je nabídnuta výuka jak v prostředí školní třídy, tak také výuka formou exkurze.
aragonit
jeskyně
splaz
stalagmit
stalagnát
stalaktit
vodouch
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Božena Šmolková
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 04. 10. 2011
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.