Chatbot EMA
4 zdařilé

Integrace ve výuce

Autor
Alena Hesová
Datum vložení
4. 12. 2018
49 0 2
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

integrace
integrace vzdělávacího obsahu
integrovaný vyučovací předmět

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Alena Hesová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 27. 05. 2011
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Pavlína Hublová 12.1.2012

Komentář

Integrované vyučování (já jsem si ho pro sebe nazvala \"tematické vyučování\") mi usnadňovalo zařazení učiva do (pro mne) smysluplných bloků - ať už se jednalo o jarní svátky, podzimní plody nebo olympijské hry (aktuální dění je velkým motivačním podnětem). Myslím, že stejně tak to vnímaly děti, aproto byly tyto dny vždy přijímány vstřícně, ať už se jednalo o prvňáčky nebo páťáky.


Několik příprav na tematické/integrované vyučování máme také ve Wiki. Nechcete přispět svými zkušenostmi? 

Jana Petrů 12.1.2012

Komentář

Zajímalo by mě, jak vnímají a hodnotí klasifikaci z takových integrovaných předmětů střední školy při přijímacím řízení. Nejsou tím žáci vlastně biti? Mají méně známek, tedy jsou znevýhodněni v bodovém hodnocení.