Žákovské parlamenty na základních školách ČR
využito ve
výuce

Anotace
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Základní atributy materiálu
- Autor: Tomáš Hazlbauer
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 06. 04. 2011
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay

Komentář

Komentář


Komentář
Článek je výborným zdrojem inspirace pro rozvoj Žákovské rady u nás na gymnáziu.
Děkuji.

Komentář
Demokracie na základní škole bude jistě fungovat srovnatelně skvěle, jako funguje v celé české \"dospělácké\" společnosti. A žáci základních škol jistě budou používat svoje nově poskytnuté rozhodovací pravomoci ještě lépe než čeští politici.
Ale vážně. Podle výše uvedeného záměru by ředitel měl všechny kantory nechat absolvovat workshop či vzdělávací seminář, na kterém se učitelé dozví více informací o tom, jak vypadá fungující parlament, čím může být všem zúčastněným přínosný, jak toho lze dosáhnout a čím mohou oni sami každý za sebe přispět. To je takový ten supermoderní postup, který vychází ze všeobecně rozšířené představy, že všichni kantoři se celý týden jen a jen koušou nudou a naprosto nevědí, co dělat se svým časem. Tak hurá na workshop nebo na seminář a zabít nějaký ten den či dva.
Nedalo by se to nějak zařídit, aby si kantoři všechny ty strašně důležité informace mohli prostě jenom někde přečíst? A kdyby v té četbě nějakou informaci postrádali, poslali by svoje doplňující otázky e-mailem a někdo by jim na ně odpověděl?
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.