Jak v Magogu zaváděli 1:1
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
Zpráva o tom, jak v kanadském Východním Montrealu zaváděli přenosné počítače formou 1:1.
Zpráva o tom, jak v kanadském Východním Montrealu zaváděli přenosné počítače formou 1:1.
1:1
Canuel
Kanada
Magog
Montreal
OLPC News
vzdělávací technologie
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Jan Koucun
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 03. 03. 2011
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde

Pavel Netusil
3.3.2011
Komentář
1. Z textu prakticky o zavadeni PC v Magogu neni nic.
2. Z tech obecnych frazi vyplyva, ze to mu si byt slozite jako zebrik a lame se to nasilim.
Pripomina mi to kolektivizaci (obrazne - nezazil jsem ji).
2. Z tech obecnych frazi vyplyva, ze to mu si byt slozite jako zebrik a lame se to nasilim.
Pripomina mi to kolektivizaci (obrazne - nezazil jsem ji).

Bořivoj Brdička
3.3.2011
Komentář
Vlastně máte pravdu. Ony ty počítače v procesu jejich zavádění paradoxně nehrají hlavní roli. Přibližně toto asi mělo být hlavním sdělením článku. S tou kolektivizací jste přímo "uhodil hřebíček na hlavičku" - bez ní, ve smyslu kolektivního úsilí spojených učitelů, to nepůjde.

Ondřej Neumajer
6.3.2011
Komentář
Dobrý den,
myslím, že příspěvek do diskuze pod článkem od pana Netušila je v mnoha ohledech pro situaci v ČR typický. Článek nám připadá příliš obecný, obsahující fráze.
Je zcela jistě pravda, že lidé, kteří mají nějaké zkušenosti se zaváděním ICT do vzdělávání mohou považovat v článku zmíněných 5 "indikátorů" za banální zjištění. Upřímně řečeno, kdyby obdobná zjištění vzešla z projektů jako je VZDĚLÁNÍ21, budu jim hlasitě tleskat. Jenže, když se zamyslíte na prvními třemi "indikátory", možná dojdete ke zjištění, že ač jsou známé, významná část zavádění ICT ve školách jde proti těmto zjištěním. Známe tedy možnosti i vhodná opatření, ale nejsme schopni je vhodně používat. Neplatí to všude, ale ve většině případů jistě.
myslím, že příspěvek do diskuze pod článkem od pana Netušila je v mnoha ohledech pro situaci v ČR typický. Článek nám připadá příliš obecný, obsahující fráze.
Je zcela jistě pravda, že lidé, kteří mají nějaké zkušenosti se zaváděním ICT do vzdělávání mohou považovat v článku zmíněných 5 "indikátorů" za banální zjištění. Upřímně řečeno, kdyby obdobná zjištění vzešla z projektů jako je VZDĚLÁNÍ21, budu jim hlasitě tleskat. Jenže, když se zamyslíte na prvními třemi "indikátory", možná dojdete ke zjištění, že ač jsou známé, významná část zavádění ICT ve školách jde proti těmto zjištěním. Známe tedy možnosti i vhodná opatření, ale nejsme schopni je vhodně používat. Neplatí to všude, ale ve většině případů jistě.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.