3 dobré

Jak v Magogu zaváděli 1:1

Autor
Jan Koucun
Datum vložení
4.12.2018
0 0 3
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
3 dobré
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

1:1
Canuel
Kanada
Magog
Montreal
OLPC News
vzdělávací technologie

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
3 dobré
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
3 dobré
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Jan Koucun
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 03. 03. 2011
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Pavel Netusil 3.3.2011

Komentář

1. Z textu prakticky o zavadeni PC v Magogu neni nic.
2. Z tech obecnych frazi vyplyva, ze to mu si byt slozite jako zebrik a lame se to nasilim.
Pripomina mi to kolektivizaci (obrazne - nezazil jsem ji).
Bořivoj Brdička 3.3.2011

Komentář

Vlastně máte pravdu. Ony ty počítače v procesu jejich zavádění paradoxně nehrají hlavní roli. Přibližně toto asi mělo být hlavním sdělením článku. S tou kolektivizací jste přímo "uhodil hřebíček na hlavičku" - bez ní, ve smyslu kolektivního úsilí spojených učitelů, to nepůjde.
Ondřej Neumajer 6.3.2011

Komentář

Dobrý den,
myslím, že příspěvek do diskuze pod článkem od pana Netušila je v mnoha ohledech pro situaci v ČR typický. Článek nám připadá příliš obecný, obsahující fráze.
Je zcela jistě pravda, že lidé, kteří mají nějaké zkušenosti se zaváděním ICT do vzdělávání mohou považovat v článku zmíněných 5 "indikátorů" za banální zjištění. Upřímně řečeno, kdyby obdobná zjištění vzešla z projektů jako je VZDĚLÁNÍ21, budu jim hlasitě tleskat. Jenže, když se zamyslíte na prvními třemi "indikátory", možná dojdete ke zjištění, že ač jsou známé, významná část zavádění ICT ve školách jde proti těmto zjištěním. Známe tedy možnosti i vhodná opatření, ale nejsme schopni je vhodně používat. Neplatí to všude, ale ve většině případů jistě.