4 zdařilé

Osobnostně orientovaná výchova v mateřské škole

Autor
Eva Hitková
Datum vložení
4.12.2018
0 0 3
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

konvergentní přístup
osobnostně orientovaná výchova
předškolní vzdělávání
šťastné dětství

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Eva Hitková
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 11. 03. 2011
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: předškolní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Martina Sláviková 13.3.2011

Komentář

Článek pěkně formuluje myšlenky a čte se to dobře - dětem co nejvíce péče, laskavého přístupu, chápavosti. Přece jen mi tam ale mezi desetkrát opakovaným \"uspokojování individuálních potřeb dítěte\" chybí aspoň jednou zdůrazněné také povinnosti dítěte - to, co se od něj očekává. Má-li být dítě dobře připraveno pro život, mělo by přece vědět, že za tu láskyplnou a chápající péči a uspokojování jeho osobních potřeb se od něj také něco očekává - určité chování k ostatním, ukázněnost, slušnost k dospělým, plnění základních hygienických návyků... Pokud se dítě tohle v předškolní výchově nenaučí, neosvojí, bude z něj jen rozmazlený, sobecký, nepřizpůsobivý jedinec. Přijďte se na množství takových dětí podívat k nám na ZŠ do prvních tříd.
Hana Schenková 15.3.2011

Komentář

Téma OSV je aktuální a potřebné. Ovšem tento příspěvek je jen nošením dříví do lesa. Neříká vůbec nic.
Marta Lierová 26.5.2011

Komentář


Dobrý den,


OOM je založen na jistotě, bezpečí atd., samozřejmou součástí jsou \"mantinely\" chování, spolupráce na všech úrovních. Po 32 letech v různých typech mateřinek odhaduji, že prvňáčci p. Slávikové nedocházeli v MŠ do třídy heterogenní, kde je samozřejmostí vzájemná pomoc (starší - mladší, handicapovaný - zdravý, pomalý - rychlý, apod.) nebo nedocházeli do školky vůbec.


Vše je otázkou peněz: v MŠ je nedostatek míst pro děti, přeplněnost tříd, rodiče nemají dostatek financí na školkovné a obědy, heterogenní třídy kladou zvýšené nároky na učitelku, kterou z nedostatku financí nelze ohodnotit... je to cesta v kruhu...