Jak na online průzkumy
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Přehled vlastností vybraných českých i zahraničních internetových služeb vhodných k provedení online průzkumu.
Přehled vlastností vybraných českých i zahraničních internetových služeb vhodných k provedení online průzkumu.
dotazník
nástroj
online
průzkum
přehled
vlastnosti
zdarma
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Andrea Patáková
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 01. 02. 2011
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Petr Gottwald
28.12.2011
Komentář
Českých nástrojů je mnohem vice například www.anasurvey.com, i-dotazniky.cz a podobně. Pokud by se tomuto tématu někdo nadále věnoval, doporučuji se zaměřit i na ně. Jinak je článek vynikající a poskytuje všeobecný náhled na tyto cenné nástroje.
Jan Dvorak
11.6.2012
Komentář
Další českou, technicky vyspělou službou je www.formees.com. Umožňuje především široké možnosti ve vzhledu a uspořádání stránky s formulářem.
Jaroslav Fidra
23.4.2014
Komentář
Rád bych také zmínil službu Typeform.
Typeform poskytuje snadné vytváření dotazníků, které působí elegantním dojmem. Vzhled a chování dotazníků je plně nastavitelné.
http://www.typeform.com/jaro
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.