10 důvodů, proč používat elektronickou žákovskou knížku
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
Zkušenosti s ověřováním elektronické žákovské knížky (SW aplikace pro školskou administrativu) jako nové formy komunikace mezi učitelem, žákem a rodičem. Proč elektronickou žákovskou knížku používat a jaké výhody přináší. Názory rodičů a postoj učitelů k používání elektronické žákovské knížky.
Zkušenosti s ověřováním elektronické žákovské knížky (SW aplikace pro školskou administrativu) jako nové formy komunikace mezi učitelem, žákem a rodičem. Proč elektronickou žákovskou knížku používat a jaké výhody přináší. Názory rodičů a postoj učitelů k používání elektronické žákovské knížky.
elektronická žákovská knížka
písemná a elektronická komunikace
rodiče
učitelé
žáci
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Zdeněk Chalupský
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 24. 03. 2011
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde

Pavlína Hublová
24.3.2011
Komentář
Děkuji za velmi podrobný článek na toto téma. Mám zkušenosti s online prostředím iŠkola - i když jen v rámci jedné třídy. Plně souhlasím se všemi důvody pro/proti, které v článku zaznívají, u nás byly velmi podobné. Jediné, co bych doplnila je, že ve chvíli, kdy funguje eŽK, je papírová zbytečná a učiteli přidělává jen práci (vše musí vyplňovat zdvojeně). To je podle mne první ze dvou problémů, proč se učitelům do tohoto projektu nechce. Druhým problémem je stále nedostatečné vybavení všech tříd a kabinetů technikou (a připojením na internet). Ne každý učitel je ochoten sedět večer doma u počítače a doplňovat informace do eŽK.
Diskuze na toto téma je otevřena také zde: http://goo.gl/M2eYC
Diskuze na toto téma je otevřena také zde: http://goo.gl/M2eYC

Ondřej Neumajer
24.3.2011
Komentář
Velmi přínosný článek. Pro doplnění uvádím, že samotnou elektronickou třídní knihu bych jako součást pedagogické dokumentace neodděloval od komplexu dalších ICT potřeb školy, tedy od školního informačního systému. Více viz článek http://clanky.rvp.cz/clan...temy.html/

Jiří Schindler
18.9.2014
Komentář
Pokud mohu doporučit k otestování, zkuste www.i-zakovska.cz velice intuitivní a moderní systém pro komunikaci mezi rodiči, žáky a školou.

Barbora Veselá
5.10.2015
Komentář
Dle mého názoru se jedná o opravdu přínosný článek, i když se na něj dívám už s odstupem času, a spousta věcí se už změnila, všechny systémy se vyvíjí. My využíváme Etřídnici, se kterou žádné problémy nemáme. Rodiče si taky na přístup nestěžují a hlavně starší kolegové a kolegyně zvládají práci se systémem :) Navíc si rodiče pochvalují hlavně to, že je systém přizpůsoben mobilům a tabletům, takže se na známky dětí můžou dívat i třeba při cestě vlakem z práce.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.