Místo ke snění – animovaný film
1x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
Ukázka maturitní práce z výtvarné výchovy, která vznikla na gymnáziu Jana Nerudy v Praze pod vedením Mgr. Simony Svatošové, je komentována Matějem Smetanou, který ji uvádí do kontextu výtvarného umění a blíže vysvětluje způsob využití vizuálních prostředků.
Ukázka maturitní práce z výtvarné výchovy, která vznikla na gymnáziu Jana Nerudy v Praze pod vedením Mgr. Simony Svatošové, je komentována Matějem Smetanou, který ji uvádí do kontextu výtvarného umění a blíže vysvětluje způsob využití vizuálních prostředků.
fantazijní svět
1
Jan Švankmajer
1
pixelace ,
1
vývoj filmových prostředků
1
animovaná tvorba
ispirační zdroj
hodnocení
hodnocení
1x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
1x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
1x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Základní atributy materiálu
- Autor: Mgr. Simona Svatošová
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 14. 02. 2011
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.
1. Animovaný film, který lze použít do výuky sám o sobě (vnímání a reflexe vizuálního díla, inspirace pro pokračování příběhu či napsání příběhu vlastního; inspirace pro experimentování s digitálními prostředky - pixelace).
2. Metodický text, vysvětlující podstatu tvůrčí práce při tvorbě animovaného filmu s odkazy na filmovou tvorbu (Jan Švankmajer) a vývoj filmového jazyka (stop-trik).
Příspěvek lze využít jako inspiraci pro rozvoj čtenářské a digitální gramotnosti.