Chatbot EMA
0 ohodnoť!

Místo ke snění – animovaný film

Autor
Mgr. Simona Svatošová
Datum vložení
4. 12. 2018
9 1 0
1x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
1x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

fantazijní svět1
Jan Švankmajer1
pixelace ,1
vývoj filmových prostředků1
animovaná tvorba
ispirační zdroj

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
1x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
1x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Markéta Pastorová 31.7.2019 Využil ve výuce
  • Hodnocení zdroje:
Příspěvek má dvě zásadní roviny kvality:
1. Animovaný film, který lze použít do výuky sám o sobě (vnímání a reflexe vizuálního díla, inspirace pro pokračování příběhu či napsání příběhu vlastního; inspirace pro experimentování s digitálními prostředky - pixelace).
2. Metodický text, vysvětlující podstatu tvůrčí práce při tvorbě animovaného filmu s odkazy na filmovou tvorbu (Jan Švankmajer) a vývoj filmového jazyka (stop-trik).
Komentář

Příspěvek lze využít jako inspiraci pro rozvoj čtenářské a digitální gramotnosti.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Mgr. Simona Svatošová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 14. 02. 2011
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay