Chatbot EMA
2 průměrné

Angličtina metodou Montessori: jak začít?

Autor
Erika Vangorová
Datum vložení
4. 12. 2018
43 0 4
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
2 průměrné
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

angličtina
Montessori
předškolní výchova

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
2 průměrné
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
2 průměrné
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Erika Vangorová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 21. 12. 2010
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: předškolní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Dagmar Csatová 21.12.2010

Komentář

Dobrý den, děkuji za zajímavý příspěvek. Ocenila bych nějakou praktickou ukázku např. jednoduchého PL, se kterým autorka pracuje, bližší informaci/popis \" třífázového modelu\" ( E-U-R?) učení atd. DC
Jana Kneřová 22.12.2010

Komentář

Přidávám se k Dagmar. Bylo by možné takovou praktickou ukázku uložit v naší Wiki, v sekci sborovna, přípravy na výuku: http://wiki.rvp.cz/Sborov...y_na_vyuku
Petra Pešová 29.1.2011

Komentář

Dobrý den, děkuji za příspěvek. prosím, popište, čím se liší popsaná výuka od \"klasické\" metody. Děkuji,PP
Erika Vangorová 18.2.2011

Komentář

Dobrý den, od \"klasické\" metody se MM odlišuje asi především tím, že děti se učí vlastním tempem, sami se mohou rozhodnout, jestli se aktivně zapojí na aktivitach, například zpívání. To znamená, že je poměrně běžné, že děti nižšího věku jsou ze začátku jenom \"pozorovatelé\", mladší děti se učí od starších kamarádů. Důraz je také kladen na podporu \"senzitivních\" fáz dítěte:např. když je tématem ovoce, součástí výuky je \"ochutnávka\" ovoce (i se zavřenýma očima), dělení na sladké a kyselé, atd. Součástí výuky je hodně podnětů, pohyb. her a informací z oblasti přírody a okolního světa dětí. Samozřejmě, že se tyto principy dají využít i v \"klasické\" třídě.