Angličtina metodou Montessori: jak začít?
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
Cílem tohoto příspěvku je pomoci těm, kteří začínají s výukou angličtiny metodou Montessori, vytvořit celoroční plán výuky s jasnými výstupy. Kromě plánu tento článek popisuje také základní strukturu vyučovací hodiny.
Cílem tohoto příspěvku je pomoci těm, kteří začínají s výukou angličtiny metodou Montessori, vytvořit celoroční plán výuky s jasnými výstupy. Kromě plánu tento článek popisuje také základní strukturu vyučovací hodiny.
angličtina
Montessori
předškolní výchova
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Erika Vangorová
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 21. 12. 2010
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: předškolní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde

Dagmar Csatová
21.12.2010
Komentář
Dobrý den, děkuji za zajímavý příspěvek. Ocenila bych nějakou praktickou ukázku např. jednoduchého PL, se kterým autorka pracuje, bližší informaci/popis \" třífázového modelu\" ( E-U-R?) učení atd. DC

Jana Kneřová
22.12.2010
Komentář
Přidávám se k Dagmar. Bylo by možné takovou praktickou ukázku uložit v naší Wiki, v sekci sborovna, přípravy na výuku: http://wiki.rvp.cz/Sborov...y_na_vyuku

Petra Pešová
29.1.2011
Komentář
Dobrý den, děkuji za příspěvek. prosím, popište, čím se liší popsaná výuka od \"klasické\" metody. Děkuji,PP

Erika Vangorová
18.2.2011
Komentář
Dobrý den, od \"klasické\" metody se MM odlišuje asi především tím, že děti se učí vlastním tempem, sami se mohou rozhodnout, jestli se aktivně zapojí na aktivitach, například zpívání. To znamená, že je poměrně běžné, že děti nižšího věku jsou ze začátku jenom \"pozorovatelé\", mladší děti se učí od starších kamarádů. Důraz je také kladen na podporu \"senzitivních\" fáz dítěte:např. když je tématem ovoce, součástí výuky je \"ochutnávka\" ovoce (i se zavřenýma očima), dělení na sladké a kyselé, atd. Součástí výuky je hodně podnětů, pohyb. her a informací z oblasti přírody a okolního světa dětí. Samozřejmě, že se tyto principy dají využít i v \"klasické\" třídě.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.