Chatbot EMA

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
2 průměrné
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

další cizí jazyk
SERR
vícejazyčnost

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
2 průměrné
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
2 průměrné
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Kamila Sladkovská
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 22. 12. 2010
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Dagmar Csatová 23.12.2010

Komentář

Dobrý den, děkuji autorce za cenný příspěvek.
Bod 2/ uvítala bych konkrétní rady/informace/tipy, JAKOU odlišnou metodiku má vyučující použít při výuce DCJ. Nabízí se otázka - učí-li pedagog dva cizí jazyky (např. Aj-FrJ, AJ-NJ apod..), bude skutečně používat zcela odlišný přístup k výuce? A jak vůbec naše VŠ připravují budoucí učitele DCJ? Děkuji, DC
Mgr. Kamila Sladkovská 28.2.2011

Komentář

Dobrý den, předně děkuji za Vaši reakci! Zmínkou o odlišné metodice výuky dalšího cizího jazyka jsme chtěla hlavně upozornit na to, že při přípravě budoucích učitelů by se mělo zohlednit, zda učitelé budou daný jazyk vyučovat na ZŠ či SŠ v pozici prvního či druhého jazyka. A tím souvisí vaše další otázka, u které chci upozornit na skutečnost, že pokud jako učitel vyučuji žáka s jistou znalostí cizího jazyka nějaký další cizí jazyk, mám úplně jinou výchozí pozici, než když žák s cizím jazykem teprve začíná. Z předchozí výuky cizího jazyka si žák zcela určitě přináší učební strategie, které lze dále využít.
Tématem vícejazyčnosti a tím i postavením cizího jazyka, zda je vyučován jako první, druhý či třetí jazyk, se např. zabývá německý profesor Hans-Jürgen Krumm http://www.goethe.de/ins/...7.htm
d
ěkuji, K. Sladkovská