CLIL - Neverbální prostředky komunikace a různé formy reprezenta
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Článek je věnován využití různých reprezentací při výuce CLIL.
Článek je věnován využití různých reprezentací při výuce CLIL.
CLIL (Content and Language Integrated Learning)
komunikace
neverbální prostředky
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Jarmila Novotná
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 25. 11. 2010
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Mgr. Lenka Říhová
25.11.2010
Komentář
Inspirující nejenom pro CLIL, z praxe speciální školy mohu říct, že podobné techniky využíváme i při výuce čtení nebo naukových předmětů. Pro děti (nejen s handicapem) to má velký význam. Děkuji
Dagmar Csatová
26.11.2010
Komentář
Díky za námět, myšlenková mapa nemusí mít vždy stejnou podobu.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.