Chatbot EMA

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
1x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

čtenářská gramotnost1
čeština jako cizí jazyk
čeština pro žáky-cizince
metodický příspěvek
pracovní karty

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
1x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
1x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Renata Votavová 15.11.2019 Využil ve výuce
  • Hodnocení zdroje:
Pracovní karty lze využít při individuální výuce žáka-cizince, při běžné výuce v heterogenní třídě, při individualizované výuce několika žáků-cizinců. Použití karet je tedy značně variabilní. Žáci si je mohou zakládat do svých portfolií a tvořit si tak svůj slovníček. Pokročilejší žáci mohou nové karty sami vytvářet. Šablona pro zpracování karty je jednoduchá a návodná, v případě potřeby může vyučující zpracovat své vlastní pracovní karty.
Pracovní karty, které vznikaly před deseti lety, by si ve svém obsahu i formě zasloužily aktualizaci.
Komentář

Cílem série metodických materiálů je podpořit učitele základních škol, kteří vyučují žáky-cizince s nízkou počáteční znalostí českého jazyka. Součástí seriálu s názvem Čeština pro žáky-cizince: Pracovní karty pro začátečníky je 10 metodických příspěvků. Ke každému příspěvku je přiloženo 10 pracovních karet. Každý metodický příspěvek je zaměřen na jednu tematickou oblast. Pro dané téma jsou připraveny karty, jejichž cílem je především rozšiřování slovní zásoby. Každá karta se vztahuje k jednomu slovu, karta by měla žákovi pomoci pochopit význam slova, fixovat jeho grafickou podobu a osvojit si ho ve vybraných komunikačně potřebných spojeních.
Kromě jiných cílů mají karty potenciál i v rozvoji čtenářské gramotnosti žáků-cizinců.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Alena Hesová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 06. 09. 2010
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Petra Procházková 9.9.2010

Komentář

Tak to už se moc těším. Kdy by měla být zveřejněna první sada karet?
Aleš Franc 9.9.2010

Komentář

Tak to jsme rádi, že se na publikování metodických karet někdo těší:-). Dle plánovaného harmonogramu by měla být první sada karet zveřejněna v průběhu příštího týdne, tedy jestli vše půjde tak, jak má jít...
Za řešitelský tým VÚP Praha
Aleš Franc
Mgr. Lenka Říhová 14.2.2011

Komentář

díky za výborné materiály, hodí se i nám do speciálního vzdělávání. Pro žáky s handicapem je čeština (zejména psaná forma)občas také tak trochu cizí jazyk :-)
Mgr. et Mgr. Aleš Franc 14.2.2011

Komentář

To nás nesmírně těší, že zveřejněné materiály využíváte i pro účely speciálního vzdělávání. A jestli se mohu zeptat, pro jaký druh postižení či znevýhodnění materiály využíváte? Co se osvědčuje nejvíce a co již méně apod.?