Chatbot EMA

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
3 dobré
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

hudební kreativita
hudební tvořivost
lidová píseň
tradice
ústní slovesnost
zpěv

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
3 dobré
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
3 dobré
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Petr Drkula
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 17. 09. 2010
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Aleš Franc 29.9.2010

Komentář

Souhlasím s názory obou recenzentů v tom, že se jedná o kvalitně zpracovaný a inspirativní příspěvek. O tom není pochyb! Ovšem v návaznosti na svůj tázající se komentář k 1. části příspěvku se stále ptám: \"Co s tímto nepochybně kvalitním a inspirativním vstupním materiálem dále ve výuce\"? Chápu, že příspěvek je zařazen do rubriky Inspirace a Projekt, tj. každý učitel si tam najde to své, ale sám za sebe bych uvítal alespoň rámcové naznačení využití popsaného tématu v praktické výuce na gymnáziu.
Martina Sláviková 30.10.2010

Komentář

V metodickém portálu se také - i já -musím ptát: a co s tím? V době, kdy neuvěřitelně klesá zájem dětí a mládeže o zpěv i recepci lidových písní obecně, by každého kantora hlavně zajímalo, zda má někdo nápad, jak tomu odpomoci. Uvedený článek směřuje do oblasti vědecké muzikologie, ale nikoliv školských metod. Probudil jste, pane autore, zájem o zpěv lidových písní u Vašich žáků? Děkuji za odpověď. M.