Chatbot EMA
5 skvělé

Přírodovědná inteligence, její diagnostika a podpora

Autor
Kateřina Jančaříková
Datum vložení
4. 12. 2018
2 0 1
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

Asociace malých debrujárů ČR
biologická olympiáda
didaktika biologie
Projekt Krajina domova
přírodovědná inteligence
Sněm dětí ČR
teorie rozmanitých inteligencí

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Kateřina Jančaříková
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 01. 02. 2011
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Miroslav Melichar 1.2.2011

Komentář

Upozornění na přírodovědnou inteligenci je významné a mělo by jistě získat odezvu ve škole. Nicméně tento koncept vyvolává určité pochybnosti: jde určitě o vrozenou dispozici jako je třeba hudební nadání? To je asi příliš vyhraněné tvrzení.

Praktičtější poznámka: Přírodní věda není jen biologie a dnešní biologie není zdaleka sbírání šišek nebo motýlů. Přírodní vědy jsou také chemie nebo fyzika a jejich technické aplikace. Zájem o přírodu u menšího dítěte může být úvodem k zájmu o přírodní vědy nebo techniku. Mimo jiné jde o fakt, že čistých biologů nebo ekologů společnost moc nezaměstná. Podpora zájmu o přírodu, rozvoj schopnosti pozorovat, provádět jednoduché pokusy je jistě na místě. Zájem o přírodu se snad týká aspoň trošku týká spousty dětí - nejen vyjímečných jedinců (je pravda, že ty je na místě zvlášť podpořit).