Chatbot EMA
4 zdařilé

Důvody realizace výchovy k udržitelnému rozvoji

Autor
Kateřina Jančaříková
Datum vložení
4. 12. 2018
4 0 6
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

autoregulace ekosystému
ekologická krize
homeostáze
nosná kapacita prostředí
stres ekosystému
udržitelný rozvoj

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Kateřina Jančaříková
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 07. 06. 2010
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Tereza Vošahlíková 7.6.2010

Komentář

Dovoluji si polemizovat se závěrečnou myšlenkou článku: je naše (česká) úroveň udržitelného chování skutečně vysoká? Sice jsme se naučili třídit a (tradičně) nepliveme na ulici, ale naše spotřební chování je jednou z hlubokých příčin neudržitelného rozvoje. Pozitivní motivace ke vzdělávání pro udržitelný rozvoj je sice příjemnější než strašák systémového kolapsu, ale útěcha z vysoké úrovně udržitelného chování Čechů by mohla působit jako nebezpečné alibi, že je vše vlastně v pořádku. V horším případě b mohla přispět ke xenofobním tendencím odsuzování kultur, jejichž standard se nepodobá našemu.
Jana Kneřová 7.6.2010

Komentář

O tomto tématu diskutujeme, přijďte: http://diskuze.rvp.cz/vie....php?f=393
Jan Zouhar 8.6.2010

Komentář

Konečně mi někdo srozumitelně vysvětlil podstatu tohoto problému. Děkuji.
Růžena Pekařová 8.6.2010

Komentář

V této oblasti čeká na děti hodně nového a my učitelé se budeme \"muset\" učit s nimi. A co teprve rodiče....
Lucie Slejšková 8.6.2010

Komentář

Tereza Vošahlíková polemizuje se závěrem článku - zajímavý impuls, díky! Co si o tom myslíte ostatní? Diskutujeme zde: http://diskuze.rvp.cz/vie...3&t=15143.
Michal Munduch 14.8.2011

Komentář

Zdravím, právě píši diplomku ohledně realizace EVVO na ZŠ. Chtěl bych se zeptat - VUR byl implementován do průřezového tématu EVVO, nebo se stal/stane samostatným průřezovým tématem? Děkuji :)