Chatbot EMA
5 skvělé

Jde to učit?

Autor
Marcela Slaná
Datum vložení
4. 12. 2018
23 0 2
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

hudební výchova
předškolní přípravná hudební výchova na ZUŠ
škola hrou

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Marcela Slaná
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 26. 07. 2010
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní umělecké vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Věra Chmelová 7.8.2010

Komentář

Zcela souhlasím s autorkou článku. Mám rovněž dobré zkušenosti s výukou dětí mladších pěti let - jsou velmi vnímavé a pokud zvolíme správné metody práce, děti berou naši výuku jako příjemnou hru (která však má svůj cíl). Takto vedené děti lépe zvládají přestup z mateřské školky do základní školy, učení jim jde snadněji a méně se u nich objevuje ostych (např. když mají zazpívat píseň). Je mi líto některých kolegyň z jiných škol, které by rády s takto malými dětmi pracovaly, ale vedení jim tu možnost nedává. Dobrých pedagogů a odborné literatury už máme dostatek a stále nová vzniká, jen obavy některých ředitelů ZUŠ z inspekce nebo jejich nedostatečný zájem o tuto výuku jsou velkou překážkou pro pedagogy se zájmem o výuku takto malých dětí.
Zdena Cucorová 4.10.2010

Komentář

Môžem len súhlasiť s p. Slanou. Na základe jej prednášok, otvorených hodín a prednášok p. prof. Vlasákovej sa pohlo vyčovanie detí predškolského veku aj na Slovensku. S chuťou sme sa u nás na ZUŠ pustili do vyučovania 3 -ročných detí a väčšie obavy mali učitelia . Deti boli skvelé. Stále mi z toho vychádza, že je to o ľuďoch. Ak je vôľa zo strany vedenia, vždy sa na škole nájde ten správne \"potrhlý\" učiteľ, ktorý sa bude týmto deťom venovať telom aj dušou. Môžeme si len priať a veriť, že osvietených riaditeľov bude čoraz viac, pretože deti ani učitelia určite chýbať nebudú.