Ze stáže ve waldorfské MŠ ve Francii
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Článek je věnován popisu stavu předškolní waldorfské pedagogiky v zahraničí (Francie), přístupu rodičů ke specifickému výchovnému systému a analýze fungování konkrétní WMŠ. Čtenář může text chápat jako čistě informativní, ale také jej využít pro inspiraci či pro srovnání přístupu laiků i odborníků v zahraničí s přístupem, který sám zná z české praxe.
Článek je věnován popisu stavu předškolní waldorfské pedagogiky v zahraničí (Francie), přístupu rodičů ke specifickému výchovnému systému a analýze fungování konkrétní WMŠ. Čtenář může text chápat jako čistě informativní, ale také jej využít pro inspiraci či pro srovnání přístupu laiků i odborníků v zahraničí s přístupem, který sám zná z české praxe.
alternativní školství
waldorfská pedagogika
zahraniční stáž
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Miroslava Knedlová
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 01. 06. 2010
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: předškolní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Miroslav Melichar
2.6.2010
Komentář
\"Česká republika může hovořit o velké výhodě, že má tu možnost zařadit waldorfské školy jako alternativy předškolního, základního i středoškolského vzdělávání mezi státní zařízení. To u nás teoreticky zajišťuje rovný přístup k tomuto vzdělávání ...\"
Pro toho, kdo si přečetl některé dílo myslitele R.Steinera, je rovný přístup k tomuto proudu vzdělání při nejmenším zarážející. Filosofický základ, na němž waldorf.pedagíka stojí, vybočuje z běžně chápaných hranic normality.
Pro toho, kdo si přečetl některé dílo myslitele R.Steinera, je rovný přístup k tomuto proudu vzdělání při nejmenším zarážející. Filosofický základ, na němž waldorf.pedagíka stojí, vybočuje z běžně chápaných hranic normality.
Vladimír Václavík
13.4.2011
Komentář
Když něčemu nerozumíme tak to neznamená, že se jedná o špatnou věc. Waldorfské školy přispívají k rozšíření vzdělávací nabídky. U nás byla v období socialismu jejich existence z ideologických důvodů nemožná. Po dvaceti letech od pádu komunismu jsou už tyto školy součástí systému, jak to je ve vyspělých zemích běžné.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.