Hudební pedagog v postmoderní společnosti
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
Otázka autority a postavení hudebního pedagoga v naší rychle se měnící postmoderní společnosti, která se vyznačuje relativizací tradičních hodnot. Pro názorné přiblížení tří typů autoritativních vztahů mezi učitelem hudby a žákem v hromadné hudební výchově a individuální nástrojové přípravě jsou využity tří metaforické symboly: pyramida, maják a cibule. Dva z uvedených metaforických symbolů uvádí autorka Hannah Arendtová ve své filozofické práci Krize kultury. Jde o propojení tři politických typů autority dle autorky a osobních závěrů vycházejících z oblasti profesní a všeobecné hudební výchovy, které jsou vztaženy na otázku autoritativního vztahu mezi učitelem hudby a žákem.
Otázka autority a postavení hudebního pedagoga v naší rychle se měnící postmoderní společnosti, která se vyznačuje relativizací tradičních hodnot. Pro názorné přiblížení tří typů autoritativních vztahů mezi učitelem hudby a žákem v hromadné hudební výchově a individuální nástrojové přípravě jsou využity tří metaforické symboly: pyramida, maják a cibule. Dva z uvedených metaforických symbolů uvádí autorka Hannah Arendtová ve své filozofické práci Krize kultury. Jde o propojení tři politických typů autority dle autorky a osobních závěrů vycházejících z oblasti profesní a všeobecné hudební výchovy, které jsou vztaženy na otázku autoritativního vztahu mezi učitelem hudby a žákem.
Hromadná hudební výchova
Hudební pedagog
Individuální hudební výchova
Pedagogická autorita
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Bojana Kljunić
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 03. 05. 2010
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní umělecké vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.