Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

abeceda
ICT
tweet
Twitter

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Ondřej Neumajer
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 01. 03. 2010
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Jan Zouhar 1.3.2010

Komentář

To je dobrý počin. a šlo by tento slovníček dále doplňovat. Já často narazím na neznámý pojem z této oblasti.
Lucie Slejšková 1.3.2010

Komentář

Dobrý počin. Neuvažovali jste o tom, že by slovníček byl ve wiki? Ostatní by jej mohli doplňovat, sešly by se zajímavé podněty. V duchu hesla Zoho Office, ne? :-)
Alena Černá 1.3.2010

Komentář

Přidávám se k návrhu. Napadlo mě při čtení anotace, že zrovna Twitter by si zasloužil ve slovníčku být. Zklamalo mě, že není...
Alena Černá 1.3.2010

Komentář

Aha, čte nepozorně... Je tam i Twitter. Akorát ne pod T.
Ondřej Neumajer 2.3.2010

Komentář

Dobrý den,

původně byla tato abeceda míněna jako jisté mapování toho, co se v ICT ve vzdělávání aktuálně děje a především měla sloužit k připomenutí, co považujeme za současné technologické prostředky, že je nelze zužovat pouze na PC a interaktivní tabuli.

Nakonec jsme z toho měli docela zábavu. Z původních cca 500 znaků u každého hesla jsme museli redukovat a redukovat až na těch zmíněných 140. Což je moc zajímavý literární žánr, doporučuji:-) Často vznikl ne zcela přesný popis daného pojmu a tak nevím, zda to do wiki opravdu patří.

ON
Lucie Slejšková 2.3.2010

Komentář

Ondřeji, myslím, že ano - wiki přece není oficiální pedagogický nebo jakýkoliv jiný slovník, ale místo, kde lze dotvářet, přidávat, upravovat, souhlasit, nesouhlasit, dokládat odkazy... Zrovna ty odkazy by byly moc zajímavé u jednotlivých pojmů. Zvažte to :-).