ICT metodik, ICT koordinátor
využito ve
výuce

Anotace
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Základní atributy materiálu
- Autor: Roman Úlovec
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 10. 03. 2010
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay

Komentář
Máme tu jiný výklad:
Rozdíl mezi koordinátorem ICT a metodikem ICT
METODIK ICT se zřizuje podle nařízení vlády č. 75/2005 Sb. Snižuje se mu rozsah přímé pedagogické činnosti, nemusí mít žádné speciální vzdělání, nepobírá za tuto práci žádný příplatek, nelze jej za výkon této činnosti zařadit do 13. platové třídy.
KOORDINÁTOR ICT se zřizuje podle vyhlášky č. 317/2005 Sb. Musí absolvovat studium v rozsahu 250 hodin, po jeho absolvování má nárok na specializační příplatek od 1000 do 2000 Kč podle § 133 zákoníku práce. Nelze mu snížit úvazek, nelze jej za výkon této činnosti zařadit do 13. platové třídy.
Pracovník může být pověřen výkonem obou těchto činností, pak mu náleží výhody z obou činností. Pracovní náplně nejsou žádným právním předpisem přesně vymezeny.
Jan Mikáč

Komentář
Pan Mikáč jistě ví, že jeho \"právní názor\" je v rozporu se 13 let starým (a stále konzistentním) výkladem MŠMT a převládající praxí ve školách. Ostatně, právě proto, aby bylo jasno, byl zde tento článek byl před 8 lety publikován.
ON
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.