Chatbot EMA
5 skvělé

Nová příručka ke studiu didaktiky dějepisu

Autor
Dagmar Hudecová
Datum vložení
4. 12. 2018
30 0 3
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

dějepis
didaktika
metodická příručka

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Dagmar Hudecová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 18. 02. 2010
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Aleš Franc 18.2.2010

Komentář

Podobně laděné příspěvky, které odkazují na nově se objevivší učebnice,učební texty a další pomocné výukové materiály, považuji za nesmírně žádoucí a potřebné, neboť se učitelům pomáhají orientovat v současnosti takřka bezbřehé tiskem vydávané produkci nejrůznějších materiálů často pochybné kvality. Myslím si, že i sami učitelé by se měli podělit s ostatními kolegy o praktické zkušenosti s používanými výukovými materiály (učebnice a učební texty, pracovní sešity a listy, výuková DVD a CD apod.) Jen takto se širší odborná veřejnost dozví o kvalitních a osvědčených, příp. naopak o těch méně kvalitních a osvědčených materiálech.
Iva Dvořka 24.2.2010

Komentář

Příručka D. Labischové a B. Gracové je bezesporu užitečná, obzvláště pro \"předrevoluční\" učitele.Po ruce by ji měl mít asi každý učitel dějepisu.
Na dělení se o materiály po internetu moc nevěřím. Každému vyhovuje něco jiného a mnohé zkušenosti je třeba uvést do kontextu, okomentovat je. Ledacos nefunguje pro všechny třídy, které sami učíme. Řadu materiálů připravujeme pro konkrétní skupiny a přenositelnost je mnohdy problematická. A myslím, že je dobře, že není obecně platná \"kuchařka\" - nutí nás to přemýšlet a jít dál.
Aleš Franc 8.3.2010

Komentář

Myslím, že i leckteří \"porevoluční\" učitelé by v té příručce našli mnoho zajímavého a užitečného pro svou výuku. Jinak nikoho nelze nutit, aby se podělil o své zkušenosti s používáním konkrétních materiálů, ale sám za sebe můžu říci, že se rád \"pochlubím\" tím, co se mi povedlo či vydařilo. Určitě nelze paušalizovat či zevšeobecňovat, co se týká využití výukových materiálů, to si každý plně uvědomuje, ale lze se inspirovat či přejímat, nejen otrocky kopírovat, i když nepochybně se najde určité procento učitelů, kteří takto rádi a ochotně postupují. A třeba ASUD po takto pojatých \"kuchařkách\", tj. podrobných návodech, jak určité historické období nebo téma učit, volá.