Projekt „Poznej a chraň"
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Vyhodnocení projektu v rámci rozvojového programu Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy „Podpora environmentálního vzdělávání výchovy a osvěty (EVVO) ve školách v roce 2009".
Vyhodnocení projektu v rámci rozvojového programu Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy „Podpora environmentálního vzdělávání výchovy a osvěty (EVVO) ve školách v roce 2009".
EVVO
projekt
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Jiří Zemko
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 29. 01. 2010
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: speciální vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Tereza Vošahlíková
1.2.2010
Komentář
Dobrý den,
v první řadě máte můj obdiv, že jste z takto relativně malého rozpočtu vytvořili plně vybavenou učebnu. Budou vytvořené pomůcky přístupné veřejně? Plánujete sledovat,jakým způsobem vytvoření a vybavení učebny konkrétně přispívá k realizaci PT EV na Vaší škole? Či jít ještě dále - jak přispívá nové vybavení k rozvoji \"kladného postoje žáků k přírodě\"? Bylo by např. velmi zajímavé porovnat vliv multimédií na jedné straně a vycházek naučnou stezkou na straně druhé..
v první řadě máte můj obdiv, že jste z takto relativně malého rozpočtu vytvořili plně vybavenou učebnu. Budou vytvořené pomůcky přístupné veřejně? Plánujete sledovat,jakým způsobem vytvoření a vybavení učebny konkrétně přispívá k realizaci PT EV na Vaší škole? Či jít ještě dále - jak přispívá nové vybavení k rozvoji \"kladného postoje žáků k přírodě\"? Bylo by např. velmi zajímavé porovnat vliv multimédií na jedné straně a vycházek naučnou stezkou na straně druhé..
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.