Chatbot EMA
0 ohodnoť!

Sedm starověkých divů světa

Autor
Ivana Syrovátková
Datum vložení
4. 12. 2018
7 0 1
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

Alexandr Veliký
Alexandrie
Amytis
Artemis
Artemísia
Babylon
cedr
Diův chrám
Efesos
Eufrat
Faros
Feidias
Gíza
Halikarnassos
Helios
Herostratos z Efesu
Cheops
ionský styl
jehlanovitá stavba
kolos
mahagon
maják
Malá Asie
mausoleum
Mausolos
Nabukadnezar II.
Novobabylonská říše
Olympia
pyramida
Rhodos
řecký chrám
Semiramis
Stará říše v Egyptě
stupňovitá zahrada
stupňovité stavitelství
Zeus
zikkurat

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Ivana Syrovátková
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 14. 04. 2010
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Zdeněk Sloboda 21.10.2011

Komentář

Domnívám se, že mediální gramotnost by se neměla projevit pouze v tom, že studující vytvoří nějaký PowerPoint, ale také, že ten PPT bude mít i patřičné vlastnosti. Ukázková prezentace má příliš mnoho textu. Je více než zřejmé, že mnoho textu a souvislé věty a souvětí jsou pro prezentaci v zásadě nevhodné, protože (a) demotivují ke čtení, (b) nutnost soustředit se na čtený text omezuje vnímání poslechu výkladu, (c) vede k použití menšího písma a problemtické viditelnosti. PPT by měl sloužit jako (1) ilustrace (obrázek, citace) nebo (2) fixace struktury, příp. s klíčovými slovy, termíny, daty, jmény. Prezentace by neměla být jen promítnutou barevnější formou plynulých textů. Navíc schopnost umět redukovat text, \"vyhmátnou\" klíčové aspekty a zformulovat je v bodech je také zajímavou a potřebnou kompetencí.