Chemikův chaos
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
Pracovní list Chemikův chaos je zaměřen na základní pomůcky a nádobí chemické laboratoře. Lze jej využít při opakování a upevňování znalostí o základních laboratorních pomůckách.
Pracovní list Chemikův chaos je zaměřen na základní pomůcky a nádobí chemické laboratoře. Lze jej využít při opakování a upevňování znalostí o základních laboratorních pomůckách.
aktivní činnost žáků
chemická laboratoř
chemické nádobí a pomůcky
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Jitka Kloučková
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 12. 03. 2010
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde

Miroslav Melichar
15.3.2010
Komentář
Termín \"chaos\" má v současnosti v přír.vědách (a tím i v chemii) svůj specifický význam a proto ho není vhodné používat ve výuce ve významech jiných.

Martin Rusek
15.3.2010
Komentář
V předložené podobě aktivita působí poněkud \"suše\". Atraktivitě by dodaly živější fotografie chemického nádobí.
Setkávají-li se mladší žáci s chemickým nádobím poprvé, je podle mého názoru nejlepší, aby se seznámili s konkrrétními předměty. Představovaná aktivita může sloužit k zapamatování pojmenování předmětů. Není-li k nim přístup, nemá smysl je žáky ani učit.
Setkávají-li se mladší žáci s chemickým nádobím poprvé, je podle mého názoru nejlepší, aby se seznámili s konkrrétními předměty. Představovaná aktivita může sloužit k zapamatování pojmenování předmětů. Není-li k nim přístup, nemá smysl je žáky ani učit.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.