Hodnocení žáků a autoevaluace školy - příklady zpracování ŠVP
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Ukázky zpracování doplněné krátkým komentářem.
Ukázky zpracování doplněné krátkým komentářem.
autoevaluace
autoevaluace školy
hodnocení
hodnocení žáků
RVP
ŠVP
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: VÚP
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 22. 09. 2009
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Jan Zouhar
23.9.2009
Komentář
Nikde jsem nenašel sťať o sebehodnocneí žáků, jako nedílné složce hodnotícího procesu.
Tato kapitola má pojednávat o tom, jak se bude hodnotit zvládání cílů žáky. V RVP G na str. 8 je uveden jako první a vlastně i třetí cíl rozvoj kompetencí. Zajímalo by mne jak toto budou hodnotit jednotlivé školy. V ukázkách jsem to nenašel.
Tato kapitola má pojednávat o tom, jak se bude hodnotit zvládání cílů žáky. V RVP G na str. 8 je uveden jako první a vlastně i třetí cíl rozvoj kompetencí. Zajímalo by mne jak toto budou hodnotit jednotlivé školy. V ukázkách jsem to nenašel.
Jitka Krausová
1.10.2009
Komentář
Domníváte se, že tvorba portfolia žákem nemůže být formou sebehodnocení?
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.