Koncept 1:1 – notebook pro každého žáka – skrývá mnohá úskalí
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
                                        Anotace
Článek předkládá vybrané zkušenosti získané z výzkumného šetření pilotního projektu 1:1 eLearning společnosti Intel, který realizoval VÚP s KITTV PedF UK v roce 2009. Článek obsahuje návrhy a metodická doporučení pro realizaci projektů týkajících se integrace informačních a komunikačních technologií (ICT) do vzdělávacího procesu. Přílohou článku je plné znění závěrečné zprávy z výzkumného šetření.
                                            Článek předkládá vybrané zkušenosti získané z výzkumného šetření pilotního projektu 1:1 eLearning společnosti Intel, který realizoval VÚP s KITTV PedF UK v roce 2009. Článek obsahuje návrhy a metodická doporučení pro realizaci projektů týkajících se integrace informačních a komunikačních technologií (ICT) do vzdělávacího procesu. Přílohou článku je plné znění závěrečné zprávy z výzkumného šetření.
                                            
                                        
                                                    elearning
                                                
                                                
                                                    ICT
                                                
                                                
                                                    netbook
                                                
                                                
                                                    notebook
                                                
                                                
                                                    počítač
                                                
                                                
                                                    technologie
                                                
                                        hodnocení
hodnocení
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
      0
    
  
                        Komentář může upravit pouze jeho autor.
                    
                hodnocení
hodnocení
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
      0
    
  Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
                    Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
                
            hodnocení
hodnocení
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
      0
    
  Základní atributy materiálu
- Autor: Ondřej Neumajer
 - Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
 - Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
 - Datum vzniku: 10. 11. 2009
 - Umístění materiálu: -
 
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
 - Ročník: -
 - Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
 - Typ materiálu: článek
 - Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
 - Jazyk: Čeština
 - Otevřený zdroj: Ano
 
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay
      
        
        Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
    
          
                Bořivoj Brdička
                11.11.2009
            
        Komentář
Ano, je to tak! Jen drobnou poznámku. Na to, že implementace technologií do výukového procesu je obtížná a je nutné jí věnovat mimořádnou pozornost, nepřišel Intel. Ten je jen jedním z mnoha hráčů na tomto poli. Je vždy důležité si uvědomit, co je cílem té které organizace. Zde je to nepochybně procesor v mašince každého žáka. Cílem státu by mělo být něco jiného. Tedy pokud ještě nějaký stát, který by prosazoval zájmy společnosti vůbec máme?
        
                Janek Wagner
                16.11.2009
            
        Komentář
Ze závěrečné zprávy mi vychází, že největším problémem byl systémový integrátor AutoCont. Zaplevelit řešení problémy s profilem, když netbooky jsou principiálně určeny pro práci s online aplikacemi, může jen (píp).
        


Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.