Chatbot EMA
1 slabé

Výchova ke zdraví – přednosti a úskalí nového předmětu

Autor
Mgr. Dušan Pilík
Datum vložení
4. 12. 2018
16 0 1
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
1 slabé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

diskuse
metoda řízeného objevování
mimovýukové aktivity
motivace
práce ve skupinách
slovní hodnocení
výchova ke zdraví

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
1 slabé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
1 slabé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Mgr. Dušan Pilík
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 18. 03. 2010
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: odborné vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Martin Rusek 21.3.2010

Komentář

Nebyla by do budoucna opravdu lepší včlenit předmět Výchov ke zdraví do Základů přírodovědného vzdělávání zastřešujícího učivo fyzikální, chemické i biologické povahy? Podle specifikace předmětu Výchova ke zdraví tvoří zvláště biologie a chemie úzké mezipředmětové vazby, z nich by se dalo těžit. Navíc s hodinovou dotací na výše zmíněné předměty, v průměru 2h-F, 1h-Ch, 1h-Bi by se vyučovací hodina navíc dala využít velice efektivně.

Odpadl by tak i společný problém tzv. okrajových předmětu s hodnocením, jelikož s vyšší hodinovou dotací je možno žáky racionáněji i efektivněji hodnotit.

Nabízí se tak otázka, zdali je RVP SOV v této oblasti opravdu vytvořen s ohledem na školní realitu. To ať posoudí předně kolegové ze škol s běžícím Pilotem S. Moc by mě ale zajímal jejich názor.