Výchova ke zdraví – přednosti a úskalí nového předmětu
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Vzdělávání pro zdraví a oblast biologické a ekologické vzdělávání zahrnuje učivo, které prostupuje celým ŠVP, a je možné probírat jednotlivá témata v různých předmětech. Aby toto učivo bylo sjednoceno a zpřehledněno, vznikl samostatný předmět pod názvem Výchova ke zdraví.
Vzdělávání pro zdraví a oblast biologické a ekologické vzdělávání zahrnuje učivo, které prostupuje celým ŠVP, a je možné probírat jednotlivá témata v různých předmětech. Aby toto učivo bylo sjednoceno a zpřehledněno, vznikl samostatný předmět pod názvem Výchova ke zdraví.
diskuse
metoda řízeného objevování
mimovýukové aktivity
motivace
práce ve skupinách
slovní hodnocení
výchova ke zdraví
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Mgr. Dušan Pilík
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 18. 03. 2010
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: odborné vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Martin Rusek
21.3.2010
Komentář
Nebyla by do budoucna opravdu lepší včlenit předmět Výchov ke zdraví do Základů přírodovědného vzdělávání zastřešujícího učivo fyzikální, chemické i biologické povahy? Podle specifikace předmětu Výchova ke zdraví tvoří zvláště biologie a chemie úzké mezipředmětové vazby, z nich by se dalo těžit. Navíc s hodinovou dotací na výše zmíněné předměty, v průměru 2h-F, 1h-Ch, 1h-Bi by se vyučovací hodina navíc dala využít velice efektivně.
Odpadl by tak i společný problém tzv. okrajových předmětu s hodnocením, jelikož s vyšší hodinovou dotací je možno žáky racionáněji i efektivněji hodnotit.
Nabízí se tak otázka, zdali je RVP SOV v této oblasti opravdu vytvořen s ohledem na školní realitu. To ať posoudí předně kolegové ze škol s běžícím Pilotem S. Moc by mě ale zajímal jejich názor.
Odpadl by tak i společný problém tzv. okrajových předmětu s hodnocením, jelikož s vyšší hodinovou dotací je možno žáky racionáněji i efektivněji hodnotit.
Nabízí se tak otázka, zdali je RVP SOV v této oblasti opravdu vytvořen s ohledem na školní realitu. To ať posoudí předně kolegové ze škol s běžícím Pilotem S. Moc by mě ale zajímal jejich názor.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.