Využití skupinového vyučování při hodnocení získaných znalostí p
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Příklad dobré praxe je ukázkou využití skupinové práce žáků v hodině matematiky, při které žáci mají sami rozpoznat správné řešení rovnice od chybného, najít chyby a společně najít důvody, které k těmto chybám vedly. Je také příkladem ověření schopnosti, zda si žáci umí předávat poznatky mezi sebou. Přitom se u žáků rozvíjí pocit odpovědnosti za práci celé skupiny, schopnost komunikovat a prosazovat svůj názor při řešení zadaných úkolů.
Příklad dobré praxe je ukázkou využití skupinové práce žáků v hodině matematiky, při které žáci mají sami rozpoznat správné řešení rovnice od chybného, najít chyby a společně najít důvody, které k těmto chybám vedly. Je také příkladem ověření schopnosti, zda si žáci umí předávat poznatky mezi sebou. Přitom se u žáků rozvíjí pocit odpovědnosti za práci celé skupiny, schopnost komunikovat a prosazovat svůj názor při řešení zadaných úkolů.
kořen rovnice
lineární rovnice
skupinová práce
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Mgr. Miluše Martinková
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 21. 08. 2009
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: odborné vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.