Pedosféra
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Úkoly pro aktivní práci žáků na PC - samostatně nebo ve skupinách v PC učebně, ale i k domácímu procvičování. Lze využít i pro společnou práci na interaktivní tabuli.
Úkoly pro aktivní práci žáků na PC - samostatně nebo ve skupinách v PC učebně, ale i k domácímu procvičování. Lze využít i pro společnou práci na interaktivní tabuli.
degradace půd
druhy půd
půda
typy půd
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Mgr. Jan Zicha
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
- Datum vzniku: 03. 06. 2010
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: prezentace
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Markéta Pravdová
12.6.2010
Komentář
Dobrý den, Vaše prezentace jsou velmi důmyslně propracovány...a moc se mi líbí. Ddomnívám se, že času to sebralo víc než na tři hvězdičky (myslím, že byste zasloužil hvězdiček více):-)Jediné co bych viděla jako malinké minus je množství textu. Představa, že tohle spustím na svoje deváťáky...:-)
Jan Zicha
13.6.2010
Komentář
Děkuji za komentář. Pokud jde o hvězdičky, je potřeba s nimi šetřit, aby vyniklo výjimečné a originální.. :-). Trochu jste mě zaskočila, že toho textu je moc. Naopak se snažím, aby informací nebylo příliš a objemově úměrně ročníku. Problém bude asi v tom, že ty moje materiály jsou zpracovány sice formou prezentace, ale využití je hlavně pro aktivní práci žáků na PC (např. v PC učebně). V částech, kde jsou zadané úkoly je toho myslím přiměřeně. K úkolům jsou pak odkazy na atlas, texty, tabulky a články (z části i na internetu) ve kterých má žák možnost vyhledat potřebnou informaci ke splnění úkolu, což se pro společnou prezentaci na plátně s výkladem učitele moc hodit nemusí. Pokud to pouštíte na plátno, doporučuji vybírat jen to, co se na tuto formu hodí. Pokud jde o deváťáky, myslím že pro většinu z nich je s blížícím se koncem školního roku roku jakýkoliv text příliš dlouhý :-)
Markéta Pravdová
14.6.2010
Komentář
Aaaha:-) Ted uz je mi to jasne, na samostatnou praci zaku u pc je textu tak akorat, to mate pravdu. Velkou pravdu mate take s blizicim se koncem skolniho roku...jen tak pro pobaveni. Povidam detem v 9.ročníku "jakou vyvrelou horninu znate?" nikdo nic "napovim vam, ze zacina na pismenko č"..."ze zadu se ozve chlapec a naprosto vazne rekne "česnek"...uroven prvni tridy...asociace, rekni prvni slovo ktere se ti vybavi kdyz reknu pismenko č. A to mužu byt rada, že v dnešní době a při jejich standartni mluve ho napadl zrovna česnek co:-)Prazdniny halooo!
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.