Chatbot EMA
0 ohodnoť!

Pedosféra

Autor
Mgr. Jan Zicha
Datum vložení
22. 3. 2018
11 0 3
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

degradace půd
druhy půd
půda
typy půd

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Mgr. Jan Zicha
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
  • Datum vzniku: 03. 06. 2010
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: prezentace
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Markéta Pravdová 12.6.2010

Komentář

Dobrý den, Vaše prezentace jsou velmi důmyslně propracovány...a moc se mi líbí. Ddomnívám se, že času to sebralo víc než na tři hvězdičky (myslím, že byste zasloužil hvězdiček více):-)Jediné co bych viděla jako malinké minus je množství textu. Představa, že tohle spustím na svoje deváťáky...:-)
Jan Zicha 13.6.2010

Komentář

Děkuji za komentář. Pokud jde o hvězdičky, je potřeba s nimi šetřit, aby vyniklo výjimečné a originální.. :-). Trochu jste mě zaskočila, že toho textu je moc. Naopak se snažím, aby informací nebylo příliš a objemově úměrně ročníku. Problém bude asi v tom, že ty moje materiály jsou zpracovány sice formou prezentace, ale využití je hlavně pro aktivní práci žáků na PC (např. v PC učebně). V částech, kde jsou zadané úkoly je toho myslím přiměřeně. K úkolům jsou pak odkazy na atlas, texty, tabulky a články (z části i na internetu) ve kterých má žák možnost vyhledat potřebnou informaci ke splnění úkolu, což se pro společnou prezentaci na plátně s výkladem učitele moc hodit nemusí. Pokud to pouštíte na plátno, doporučuji vybírat jen to, co se na tuto formu hodí. Pokud jde o deváťáky, myslím že pro většinu z nich je s blížícím se koncem školního roku roku jakýkoliv text příliš dlouhý :-)
Markéta Pravdová 14.6.2010

Komentář

Aaaha:-) Ted uz je mi to jasne, na samostatnou praci zaku u pc je textu tak akorat, to mate pravdu. Velkou pravdu mate take s blizicim se koncem skolniho roku...jen tak pro pobaveni. Povidam detem v 9.ročníku "jakou vyvrelou horninu znate?" nikdo nic "napovim vam, ze zacina na pismenko č"..."ze zadu se ozve chlapec a naprosto vazne rekne "česnek"...uroven prvni tridy...asociace, rekni prvni slovo ktere se ti vybavi kdyz reknu pismenko č. A to mužu byt rada, že v dnešní době a při jejich standartni mluve ho napadl zrovna česnek co:-)Prazdniny halooo!