Chatbot EMA
4 zdařilé

S dějepisem hravě

Autor
Markéta Krůželová
Datum vložení
4. 12. 2018
20 1 1
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

dějepis1
motivace1
zdroje informací1
dějinné epochy

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Josef Herink 28.11.2019
  • Hodnocení zdroje:
dobrý námět na čtenářskou gramotnost pro motivaci žáků
omezení jen pro nižší ročníky
Komentář

Za situace, že tento příspěvek vede žáky nižších ročníků k motivaci pro výuku dějepisu a k uvědomění si, že z dějin je možno poučit, lze doporučit dopracovat tento příspěvek a pracovní listy také pro vyšší ročníky základního vzdělávání.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Markéta Krůželová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 27. 08. 2008
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Jakub Horálek 22.9.2009

Komentář

RVP uvádí v tematickém celku Moderní doba výstup žák \"prokáže základní orientaci v problémech současného světa\". Jelikož tento příspěvek vede správně žáky nižších ročníků k uvědomění si, že z dějin se můžeme poučit (čehož je možno motivačně využít), přivítal bych příspěvek a pracovní listy pro vyšší ročníky, kde by žáci přímo na problémech současného světa demonstrovali jejich výskyt v historii (neboť problémy se často opakují) s tím, že by došli k tomu, k čemu by tyto problémy mohly vést. Také by diskutovali o tom, co dělat, aby se tyto věci v budoucnu neopakovaly. Tento výstup mi připadá ze všech dějepisných výstupů nejpotřebnější, a nejméně zpracovaný. Čili - dobrý námět na učební materiál.