Seznamujeme se s rostlinami a tvoříme herbář
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
Příspěvek popisuje, jak probíhaly aktivity v rámci tématu o přírodě, především pak o rostlinách našeho okolí. Z obsahu je patrné, že je kladen důraz na prožitkové a situační učení, aby si děti své poznatky mohly ověřit přímo v praxi, v terénu.
Příspěvek popisuje, jak probíhaly aktivity v rámci tématu o přírodě, především pak o rostlinách našeho okolí. Z obsahu je patrné, že je kladen důraz na prožitkové a situační učení, aby si děti své poznatky mohly ověřit přímo v praxi, v terénu.
bylinky
herbář
květina
listy
rostliny
růst
stonek
světlo
voda
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Miroslava Strakatá
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 28. 03. 2008
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: předškolní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.