Maminka vždy ví
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Cílem aktivity je uvědomění si různých rovin, které jsou obsažené v mediálním sdělení. Aktivita nabízí otázky, které si lze klást při rozboru jakékoli televizní reklamy.
Cílem aktivity je uvědomění si různých rovin, které jsou obsažené v mediálním sdělení. Aktivita nabízí otázky, které si lze klást při rozboru jakékoli televizní reklamy.
manipulace
média
mediální výchova
přesvědčovací techniky reklamy
reklama
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: PhDr. Marek Mičienka
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 28. 07. 2008
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.