Chatbot EMA
4 zdařilé

Praotec Čech

Autor
Mgr. Zdeněk Sotolář
Datum vložení
22. 3. 2018
46 1 0
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

čtenářská gramotnost1
čtení s porozuměním
Staré pověsti české

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Hana Havlínová 16.10.2019
  • Hodnocení zdroje:
Materiál je založen na vyhledávání vetřelců (v tomto případě částí textů) a to je činnost, která je pro žáky poutavá, a zároveň vede k soustředěnému čtení. Vyučující může odstraněním / přidáním vetřelců úkol zjednodušit nebo ztížit.
Žáci musí mít velmi dobré povědomí o znění Starých pověstí českých, aby vetřelce odhalili.
Komentář

Doslovné porozumění je samozřejmou součástí čtenářské gramotnosti. Zadání by bylo vhodné rozšířit o vyznačení neznámých slov a objasňování jejich významu. Žáci by mohli formulovat otázky, na které text dává odpověď. Připravený text nabízí i další využití. Vyučující by mohl zařadit předčítání pověsti původní verze A. Jiráska a žáci by oba texty mohli porovnat (obsah, styl apod.).

Základní atributy materiálu

  • Autor: Mgr. Zdeněk Sotolář
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
  • Datum vzniku: 10. 03. 2010
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: pracovní list
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay