Včelka
1x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Charakteristika integrovaného bloku: Prostřednictvím tématu se blíže seznámit se životem včel (rozšířit si poznatky o přírodě). Naučit se novou píseň, hrát na doprovodné nástroje. Očekávané výstupy: umět sladit pohyb s rytmem spolupracovat při hudebně pohybových hrách reagovat na pokyn učitelky umět reprodukovat píseň mít poznatky o přírodě Věková skupina: 4 - 6 let
Charakteristika integrovaného bloku: Prostřednictvím tématu se blíže seznámit se životem včel (rozšířit si poznatky o přírodě). Naučit se novou píseň, hrát na doprovodné nástroje. Očekávané výstupy: umět sladit pohyb s rytmem spolupracovat při hudebně pohybových hrách reagovat na pokyn učitelky umět reprodukovat píseň mít poznatky o přírodě Věková skupina: 4 - 6 let
včela
1
hudebně pohybové hry
povídka
hodnocení
hodnocení
1x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
1x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
1x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Základní atributy materiálu
- Autor: Iva Burešová
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 30. 05. 2007
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: předškolní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.
krásně využití hudebních nástrojů s vysvětlením, co v písni znázorňují
zařazení reflexe
střídání klidových činností s pohybovými
Krásně propojené činnosti, motivace. Já se zaměřila i na rozbor povídky. Ne vše děti chápaly a bylo nutné dovysvětlení. Děti se i samy ptaly.
Všem se líbilo zapojení pet lahve jako hudebního nástroje.