Strom je domov pro zvířátka
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
Činnosti a hry tohoto integrovaného bloku vychází z celoročního programu naší mateřské školy \\\"Smyslové poznávání přírody\\\" a volně navazuje na předchozí blok \\\"Lesní skřítci\\\". I toto téma poznávaly děti za spolupráce RNDr. Petry Nové z Ochrany fauny České republiky, a to především vlastními prožitky a hrou, přičemž zapojily všechny smysly.
Činnosti a hry tohoto integrovaného bloku vychází z celoročního programu naší mateřské školy \\\"Smyslové poznávání přírody\\\" a volně navazuje na předchozí blok \\\"Lesní skřítci\\\". I toto téma poznávaly děti za spolupráce RNDr. Petry Nové z Ochrany fauny České republiky, a to především vlastními prožitky a hrou, přičemž zapojily všechny smysly.
projekt
1
části stromu
chování lidí v přírodě
Smyslové poznávání přírody
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Základní atributy materiálu
- Autor: Miroslava Strakatá
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 02. 05. 2007
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: předškolní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.
Metodický materiál umožňuje rozvíjet
digitální gramotnost
dítě
- dodržuje pravidla her a jiných činností
- spolupracuje s ostatními, rozdělí si úkol s jiným dítětem
matematickou gramotnost
dítě
- hledá své vlastní postupy a strategie při řešení úkolu
- porozumí ústnímu zadání konkrétního úkolu s využitím obrázku
- rozpozná, co může a nemůže nastat v konkrétních situacích
čtenářskou gramotnost
dítě
- vyhledá informaci z obrázku
- doptává se, pokud něčemu nerozumí