Pyramida - mechanické vlastnosti kapalin a plynů
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Didaktická hra určená k opakování a procvičování učiva tematického celku mechanické vlastnosti kapalin a plynů.
Didaktická hra určená k opakování a procvičování učiva tematického celku mechanické vlastnosti kapalin a plynů.
Archimedův zákon
atmosférický tlak
hydrostatický tlak
Pascalův zákon
podtlak
přetlak
vztlaková síla
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Mgr. Michal Kapoun
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
- Datum vzniku: 29. 01. 2010
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: prezentace
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Gabriela Střelcová
17.3.2011
Komentář
Prezentace nefunguje, nedá se přiřadit barva pole, po kliknutí na jakoukoliv otázku se vždy zobrazí pouze otázka číslo 1.
Tereza Hubená
18.3.2011
Komentář
Dobrý den,
ráda bych upřesnila postup hry.
Při hře musí hráč nejdříve kliknout (pravé tlačítko myši) na buňku v hracím poli (ne na číslici uvnitř buňky). Po kliknutí se zobrazí otázka, pokud hráč zodpoví správně na danou otázku, získává pole.
Získané pole hráč označí tak, že ve sloupci příslušné barvy družstva klikne na číslici, pod kterou zodpovídal otázku. Poté se barvou družstva označí i hrací pole.
ráda bych upřesnila postup hry.
Při hře musí hráč nejdříve kliknout (pravé tlačítko myši) na buňku v hracím poli (ne na číslici uvnitř buňky). Po kliknutí se zobrazí otázka, pokud hráč zodpoví správně na danou otázku, získává pole.
Získané pole hráč označí tak, že ve sloupci příslušné barvy družstva klikne na číslici, pod kterou zodpovídal otázku. Poté se barvou družstva označí i hrací pole.
Klára Pražáková
2.10.2013
Komentář
Dobrý den, mám stejný problém jako Gabriela Kloudová. Prezentace se mi nedaří spustit tak, aby řádně fungovala. Na buňku v hracím poli můžu kliknout jedině šipkou, ne rukou, a v tom případě se mi vždy objeví otázka č. 1. Co dělám špatně?
Ivo Krobot
3.10.2013
Komentář
V případě problémů doporučujeme tento prohlížeč: http://www.microsoft.com/cs-cz/download/confirmation.aspx?id=6.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.