Komunikace
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
                                        Anotace
Prezentace doplněná o cvičení seznamuje žáky s komunikací a jejím dělením.
                                            Prezentace doplněná o cvičení seznamuje žáky s komunikací a jejím dělením.
                                            
                                        
                                                    haptika
                                                
                                                
                                                    komunikace
                                                
                                                
                                                    mimika
                                                
                                                
                                                    mluvená komunikace
                                                
                                                
                                                    psaná komunikace
                                                
                                        hodnocení
hodnocení
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
      0
    
  
                        Komentář může upravit pouze jeho autor.
                    
                hodnocení
hodnocení
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
      0
    
  Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
                    Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
                
            hodnocení
hodnocení
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
      0
    
  Základní atributy materiálu
- Autor: Mgr. Radek Štěpán
 - Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
 - Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
 - Datum vzniku: 15. 04. 2010
 - Umístění materiálu: -
 
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
 - Ročník: -
 - Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
 - Typ materiálu: prezentace
 - Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
 - Jazyk: Čeština
 - Otevřený zdroj: Ano
 
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay
      
        
        Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
    
          
                Jan Zouhar
                18.4.2010
            
        Komentář
Domnívám se, že prezentace má vážné nedostatky"
1) neuvádíte všechny faktory komunikace - proxemika, posturologie,
2) neuvádíte důležitý faktor komunikace - činy a jednání
3) důležitou složkou komunikace je naslouchání - Odborná literatura uvádí, že 50 % doby komunikace tvoří naslouchání.
4) co považuji za největší nedostatek: pracovní list je zaměřen na zopakování vědomostí, které předkládáte. Není přeci u dětí na základní škole důležité znát jednotlivé nástroje (vyjmenovat druhy neverbální komunikace), ale umět je využívat. Pracovní listy by měly být zaměřeny na aktivity, které povedou k tomu, že si žáci VYZKOUŠÍ jednotlivé formy komunikace. Spoustu takových aktivit můžete najít v knize Josef Valenta. Učíme (se) komunikovat. Kladno: AISIS, 2005 Metodika komunikace v rámci osobnostní a sociální výchovy. Výuka komunikace není podle mne hlavně o výuce znalostí, ale DOVEDNOSTÍ.
        1) neuvádíte všechny faktory komunikace - proxemika, posturologie,
2) neuvádíte důležitý faktor komunikace - činy a jednání
3) důležitou složkou komunikace je naslouchání - Odborná literatura uvádí, že 50 % doby komunikace tvoří naslouchání.
4) co považuji za největší nedostatek: pracovní list je zaměřen na zopakování vědomostí, které předkládáte. Není přeci u dětí na základní škole důležité znát jednotlivé nástroje (vyjmenovat druhy neverbální komunikace), ale umět je využívat. Pracovní listy by měly být zaměřeny na aktivity, které povedou k tomu, že si žáci VYZKOUŠÍ jednotlivé formy komunikace. Spoustu takových aktivit můžete najít v knize Josef Valenta. Učíme (se) komunikovat. Kladno: AISIS, 2005 Metodika komunikace v rámci osobnostní a sociální výchovy. Výuka komunikace není podle mne hlavně o výuce znalostí, ale DOVEDNOSTÍ.
                Jan Zouhar
                18.4.2010
            
        Komentář
Očekávaný výstup, který uvádíte: 
"dorozumívá se kultivovaně, výstižně, jazykovými prostředky" - jak ho ve vaší hodině naplníte? Co se změní na komunikaci žáka po vaší hodině?
        "dorozumívá se kultivovaně, výstižně, jazykovými prostředky" - jak ho ve vaší hodině naplníte? Co se změní na komunikaci žáka po vaší hodině?
                Jan Zouhar
                18.4.2010
            
        Komentář
Vámi stanovený výstup: 
dorozumívá se kultivovaně, výstižně, jazykovými prostředky - jak ho naplníte?
Co se smění na komunikaci žáka po vaší hodině?
        dorozumívá se kultivovaně, výstižně, jazykovými prostředky - jak ho naplníte?
Co se smění na komunikaci žáka po vaší hodině?
                Marie Štechová 
                16.12.2010
            
        Komentář
Docela mi u chybí druhy nonverbální komunikace, jako jsou dopravní značky, semafor, kouřové signály, majáky,... To přeci také patří do nonverbální komunikace. A myslím, že by bylo dobré, kdyby žáci sami vyzkoušeli různými druhy komunikovat na dané téma.
        


Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.