Chatbot EMA
0 ohodnoť!

Komunikace

Autor
Mgr. Radek Štěpán
Datum vložení
22. 3. 2018
5 0 4
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

haptika
komunikace
mimika
mluvená komunikace
psaná komunikace

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Mgr. Radek Štěpán
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
  • Datum vzniku: 15. 04. 2010
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: prezentace
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Jan Zouhar 18.4.2010

Komentář

Domnívám se, že prezentace má vážné nedostatky"
1) neuvádíte všechny faktory komunikace - proxemika, posturologie,
2) neuvádíte důležitý faktor komunikace - činy a jednání
3) důležitou složkou komunikace je naslouchání - Odborná literatura uvádí, že 50 % doby komunikace tvoří naslouchání.
4) co považuji za největší nedostatek: pracovní list je zaměřen na zopakování vědomostí, které předkládáte. Není přeci u dětí na základní škole důležité znát jednotlivé nástroje (vyjmenovat druhy neverbální komunikace), ale umět je využívat. Pracovní listy by měly být zaměřeny na aktivity, které povedou k tomu, že si žáci VYZKOUŠÍ jednotlivé formy komunikace. Spoustu takových aktivit můžete najít v knize Josef Valenta. Učíme (se) komunikovat. Kladno: AISIS, 2005 Metodika komunikace v rámci osobnostní a sociální výchovy. Výuka komunikace není podle mne hlavně o výuce znalostí, ale DOVEDNOSTÍ.
Jan Zouhar 18.4.2010

Komentář

Očekávaný výstup, který uvádíte:
"dorozumívá se kultivovaně, výstižně, jazykovými prostředky" - jak ho ve vaší hodině naplníte? Co se změní na komunikaci žáka po vaší hodině?
Jan Zouhar 18.4.2010

Komentář

Vámi stanovený výstup:
dorozumívá se kultivovaně, výstižně, jazykovými prostředky - jak ho naplníte?
Co se smění na komunikaci žáka po vaší hodině?
Marie Štechová 16.12.2010

Komentář

Docela mi u chybí druhy nonverbální komunikace, jako jsou dopravní značky, semafor, kouřové signály, majáky,... To přeci také patří do nonverbální komunikace. A myslím, že by bylo dobré, kdyby žáci sami vyzkoušeli různými druhy komunikovat na dané téma.