Počítání s desetinnými čísly
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
Pracovní listy, ze kterých po rozstříhání vzniknou skládačky na procvičení sčítání, odčítání a dělení desetinných čísel. Velký čtverec se rozstříhá na 9 malých čtverců.
Pracovní listy, ze kterých po rozstříhání vzniknou skládačky na procvičení sčítání, odčítání a dělení desetinných čísel. Velký čtverec se rozstříhá na 9 malých čtverců.
dělení
desetinné číslo
odčítání
sčítání
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Mgr. Dana Jelínková
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
- Datum vzniku: 11. 02. 2010
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: pracovní list
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde

Pavlína Hublová
11.2.2010
Komentář
Dobrý den,
měla bych připomínku.
Tento druh aktivity je založen na tom, že žáci mohou začít jakýmkoli čtvercem a sestavují. Kontrolu si mohou provést tak, že mohou vzít např. poslední řadu a celou ji položit jako první, protože políčka na sebe navazují.
Jednodušší varianta má už určená krajní políčka tím, že tam není nic vyplněno.
Nerozumím tomu, proč jsou na okrajích desetinná čísla a příklady. Mají nějaký jiný smysl než jen ten, že matou žáka?
měla bych připomínku.
Tento druh aktivity je založen na tom, že žáci mohou začít jakýmkoli čtvercem a sestavují. Kontrolu si mohou provést tak, že mohou vzít např. poslední řadu a celou ji položit jako první, protože políčka na sebe navazují.
Jednodušší varianta má už určená krajní políčka tím, že tam není nic vyplněno.
Nerozumím tomu, proč jsou na okrajích desetinná čísla a příklady. Mají nějaký jiný smysl než jen ten, že matou žáka?

Dana Jelínková
20.2.2010
Komentář
Krajní pole jsou jako zásoba dalších příkladů, ke kterým žák nenajde výsledek. Můžeme to brát i jako "matení". Kontrolu se žáky provádím tak, že stejnou skládačku mám vyrobenou na dotykovou tabuli, jednak nesloženou i složenou.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.